Forum Norsk Volvoklubb
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Veteranhenger stjålet

Go down

Veteranhenger stjålet Empty Veteranhenger stjålet

Poste  T5 23.09.08 23:48

Lagt inn på forespørsel, kontakt : Neil Stewart Mc.Kenzie, tlf 90156002 mail: nmke@farsund.kommune.no

Hei jeg håper noen vil printe eller vidresende til kjente og venner samt legge det på hjemmesider/klubblader/aviser og lignende.og la ansatte/sjofører og alle som flyr,kjører,går og farter rundt omkring få info om det

Fredag kveld 19/9.2008 på E 18 ved avkjørsel/innkjørsel ved Sem - Tønsberg punkterte jeg med min veterantilhenger når jeg var på vei til Ekeberg messa og grombil 2008.

jeg skrudde så av begge hjul for å få byttet til 2 like dekk i sandefjord, Da sto tilhengeren igjen i vegkanten uten hjul og kun på navene, varseltrekant var satt opp . tilhengeren var full av stand effekter for Ekeberg messa, samt mat klær, sovepose telt/ partytelt m mere , Da jeg kom tilbake var tilhengeren vekk og kun varseltrekant liggende igjen, Jeg bruker tilhengeren i forbindelse med bilutstillinger til min lille gule Fiat og er premiert flere ganger. Tilhengeren ble observert på stedet kl 2100 og jeg var tilbake 2120 ,så den har forsvunnet i løpet av 20 minutter.

Noen forbipasserende må ha sett at noen har tatt den opp på en tilhenger/varebil og lignende. Det var mye trafikk og flere som kom med hestetransport fra jarlsberg travbane der hengeren sto og kan ha sett noe

Det kan være tenkelig at den kan ha blitt tømt for effekter og dumpet i et skogholdt eller at den er omlakket , det ser ut som en liten kombicamp . men det er en tilhenger med lokk og hele hengeren er av glassfiber Den er knall gul og med hvit og svart sjakkbrett mønster på lokket. Det er og litt reklameklister bak på hengeren

tilhengeren er helt unik (se bilde) TYPE HANKØ 1974 modell REG NR PN 6272

Om den er rundt vestfold eller andre plasser er ikke godt og si, mulig på vei ut av Norge er og en mulighet……..ALLE TIPS MOTTAS MED TAKK,

DENNE VIL JEG SÅ GJERNE HA TILBAKE tips eier på tlf 90156002 eller politi på tlf 02800

POLITIET er informert

Jeg vil rette en takk til alle privatpersoner,bilkubber,flyklubber,transportfirmer,politi og lignende som har til denne tid engasjert seg for at tilhengeren skal komme til rette igjen Ut fra den info jeg har fått kan det se ut til at nær 200 personer ser etter den for øyeblikket

Dette var sesongens siste biltreff for meg og det var ikke slik jeg ønsket det skulle avsluttes . tilhengeren er ikke noe verdt for de som har tatt den men for meg er den verdt mye,, skulle noen mot formodning vite om tilsvarende henger ønsker jeg tips

Veteranhenger stjålet Henger10

MVH Neil Stewart Mc.Kenzie 4550 Farsund tlf 90156002 mail nmke@farsund.kommune.no
T5
T5
Admin

Antall Innlegg : 85

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics