Varmeapparat problemer 1999 V70
2 posters
Side 1 av 1
Varmeapparat problemer 1999 V70
Heisann
Noen av dere som kan hjelpe meg med dette? Jeg finner ikke ut hva som feiler varmeapparatet mitt. Velgeren for hvor lufta skal blåse reagerer ikke.. Den blåser dit den vil igrunn. Har plukket panelet med knappen i biter og kontrollert det meste på kretskortet, og det ser ut til å være iorden. Men det kan jo hende jeg har gjort en dårlig jobb. Er dette en vanlig problem kanskje?
Mvh
Thomas
Noen av dere som kan hjelpe meg med dette? Jeg finner ikke ut hva som feiler varmeapparatet mitt. Velgeren for hvor lufta skal blåse reagerer ikke.. Den blåser dit den vil igrunn. Har plukket panelet med knappen i biter og kontrollert det meste på kretskortet, og det ser ut til å være iorden. Men det kan jo hende jeg har gjort en dårlig jobb. Er dette en vanlig problem kanskje?
Mvh
Thomas
ThomasV70- Antall Innlegg : 2
Re: Varmeapparat problemer 1999 V70
Hmmm, du har ikke en "auto"-funksjon på varmeapparatet? Den funksjonen overstyrer i hvertfall det meste på varmeapparatet mitt. Kan jo være at det er en feil der....?
T5- Admin
- Antall Innlegg : 85
Re: Varmeapparat problemer 1999 V70
T5 skrev:Hmmm, du har ikke en "auto"-funksjon på varmeapparatet? Den funksjonen overstyrer i hvertfall det meste på varmeapparatet mitt. Kan jo være at det er en feil der....?
Nei, ingen auto-funksjon. Har kun to-sone varme, velger for hvor lufta skal, vifta, resirkulasjon og ac. Det er de eneste knappene jeg har.
ThomasV70- Antall Innlegg : 2
Similar topics
» Varmefordeling klimaanlegg v70 1999
» girkasse problemer
» Volvo 850 T5. Lys Problemer Hjelp!!
» Diverse problemer med XC90
» problemer med gearstang etter clutchbytte
» girkasse problemer
» Volvo 850 T5. Lys Problemer Hjelp!!
» Diverse problemer med XC90
» problemer med gearstang etter clutchbytte
Side 1 av 1